25. tammikuuta 2014

winter time

Moikka taas! En oo ollenkaan kulettanu kameraa mukana, niimpä saatte kollaasin puhelimen kuvista. Mulle kuuluu oikeestaan pelkkää hyvää, ainut asia mikä on jaksanu ärsyttää on se, että EN haluu mennä tonne pakkaseen kuvailemaan. En oo koskaan ollu kauheesti talven ystävä eikä se asia oo tainu muuttuu mihinkään. Mulla alko viikonloppu jo tostaina, niin mulla on ollu ihan karseen energinen olo tähän asti, mutta se loppu kun seinään. Oon näemmä tulossa kipeeks ja kylmää vaikka oisin kolmen peiton alla kahet villasukat jalassa! Ois kiva tietää onko mulla kuumetta, mutta kuumemittarikin meni paskaks n. puol vuotta sitten ja ei olla saatu aikaseks ostaa uutta? köhköh. Mutta nyt palaan takasin peiton alle sairastelemaan teekupin kanssa, hyvät illan jatkot teille! :)

[1] uudet kengät + villapaita! [2] omaa naamaa jota täällä ei oo paljoo näkyny [3] paras aamupala koskaan, kaurapuuroa ja marjahilloa! [4] käytiin anopin ja kullan kanssa ABC:llä syömässä [5] matkalla kouluun ku oli helvetin kylmä päivä [6] tuli otettuu lasillinen ellei toinenkin viiniä [7] oltiin kaupungilla ja oli aivan ihana ilma [8] ossi aina yhtä söpönä [9] bussissa menossa kouluun

4 kommenttia: