9. heinäkuuta 2013

Koulusta stressailua ja muuta höpinää

Heii! Nyt on hieman onneton kuvasaldo, mutta ei anneta sen häiritä. Viime aikoina ei oo kyllä paljoo mitään uutta tapahtunu. Oon käyny vaan lenkillä, kuvaillu ja ravannu kullan mukana kalassa. Meillä ois tarkotus käydä Ikeassa ostoksilla ennen kun mulla alkaa koulu, mutta jotenkin tuntuu ettei tuota ukkoa saa sinne edes väkisin raahaamalla. Mulla pölyttyy kaapissa jo jonkun aikaa sitten ostettu hiusväri ja en oo millään saanut aikaseks sotkee sitä näihin hiuksiin. Mutta sitten, kun saan sen ihmeen aikaseks, niin vois olla pienimuotoisen hiuspostauksen vuoro ennen/jälkeen kuvilla, mutta sitä odotellessa.

Nyt, kun kesäloma vähenee päivä päivältä, niin stressi koulua kohtaan tuntuu kasvavan entistä enemmän, vaikka mulla ei oo suorittamatta kuin kaksi toppia ja sitten valmistun tarjoilijaks, joka ei todellakaan tunnu omalta alalta. Valmistumisen jälkeen taas pitäis ruveta miettimään, että meenkö opiskelemaan jotain muuta alaa vai mitä ihmettä? Huh, en ymmärrä miten jaksan aina ressata näin paljon joka asiaa, Juhallakin alkaa mennä tähän hössöttämiseen hermot :D

Huomenna mennään käymään miun siskon ja sen poikaystävän luona Joensuussa, mulla on ollu hirvee ikävä pikku Kasperia(niiden lapsi) jota näkee nykyään aivan liian harvoin! Se oli vasta pieni vauva, mutta nykysin iso kun mikä! Mutta eiköhän nää höpinät saa nyt riittää tältä päivältä, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti